قارچ کفیر

اکسیر جوانی،افزایش طول عمر،شادابی پوست و مو،کاهش و تنظیم کننده فشار خون بالا و پائیین

قارچ کفیر

اکسیر جوانی،افزایش طول عمر،شادابی پوست و مو،کاهش و تنظیم کننده فشار خون بالا و پائیین

موارد و میزان پیشنهادی مصرف دوغ یا ماست کفیر در درمان بیماریها:

1- در بیماریهای دستگاه گوارشی مانند زخم معده و بیماریهای کبدی و فشار خون بالا میبایست مقدار 1 الی 1.5 لیتر در روز تا رفع کامل علائم بیماری مصرف شده  و پس از آن مصرف به صورت روزانه نیم لیتر خواهد بود. برای زخم معده این زمان ممکن است تا  12 ماه طول بکشد و بعد از این مدت ازعود بیماری جلوگیری خواهد شد. ماست کفیر بسیار اشتها آور بوده، وچه در بی اشتهایی های عصبی و چه در بی اشتهایی هایی که علت گوارشی داشته باشد قابل استفاده است و در عین حال وزن بدن را ثابت نگه می دارد . گزارشات نشان داده که پایین آورنده ی قند خون نیز می باشد ولی در بیماران دیابتی هنوز در دست مطالعه است و عملکرد آن به طور کامل به اثبات نرسیده است.

2- در بیماریهای پوستی و جوشهای عصبی نوشیدن روزانه 1 لیتر دوغ کفیر و برای اگزما و پسوریازیس همراه با مالیدن آن بر  روی پوست به صورت ضماد در شب و شستن آن در صبح پیشنهاد می گردد.گزارشات رسیده از بیماران اگزمایی وپسوریازیس حاکی از بهبود علائم بیماری از جمله زخم ، پوسته ریزی محل و خارش بعد از 15 روز میباشد.

3- برای رفع مشکلات سیستم عصبی ، مصرف روزانه 1 لیتر دوغ کفیر به تنهایی و یا به عنوان نوشیدنی همراه غذا پیشنهاد می گردد و جهت رفع بیخوابی ، مصرف کفیر شب به هنگام خواب به مقدار نیم لیتر یا کمتر میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد